Transport escolar día 13 de setembre

Benvoludes famílies.

Com ja heu pogut llegir en la informació que us vam trametre durant el mes de juliol, el día 13 de setembre hi ha una activitat de tutoría d’acollida als alumnes de 9.00 h a 10.00 h en el qual se’ls hi donarà informacío útil (horaris, grups classe,….) Per aquest motiu us volem recordar que el Consell Comarcal disposa el transport escolar per tal que els alumnes puguin assistir a aquesta activitat inicial. Aquest transport escolar portarà a l’alumnat al centre per tal de començar l’activitat a les 9.00 h i les retornarà a casa a les 10.30 h.

Equip Directiu Institut Llobregat

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *