L’alumnat de 3r i 4t d’ESO promou la venda de roses a ràdio Sallent.

L’alumnat de 3r i 4t d’ESO de l’Institut Llobregat vendrà roses per Sant Jordi. Per fer-ne promoció han gravat dues falques de ràdio que s’emetran per ràdio Sallent.

Els llocs de venda de les roses per al viatge de final de curs de l’alumnat de 4t d’ESO són:
Balsareny: Plaça del triangle de 2/4 de 9 h a les 4 h de la tarda.
Sallent: Plaça Sant Antoni Maria Claret i a la Plaça Catalunya de 2/4 de 9 h a les 7 h de la tarda.

Les roses artesanals fetes per l’alumnat de 3r d’ESO i destinades a la secció de pediatria de Sant Joan de Déu de la Fundació Althaia es vendran al Parc Municipal davant de la font dels gegants de 4 h a 6 h de la tarda.

A les falques de ràdio s’explica tot més detalladament. Escolteu-les!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *