Concurs Mots Passants 2017

Els alumnes de 1r de Batxibac Alan Boussac, Marc Figa i Gabriel Moreno han guanyat el premi al millor vídeo surrealista del Concurs Mots Passants 2017.

El concurs l’organitza el Departament de Filologia Francesa i Romànica de la Universitat Autònoma de Barcelona i aquest any s’hi han presentat 250 projectes i 550 alumnes.

El cònsol belga ha sigut l’encarregat de donar-los aquest premi extraordinari organitzat pel mateix consolat. El curtmetratge es titula “Gabriela fait des crêpes”:

A més, els alumnes de Batxibac hi han participat amb vídeos i textos inspirats en al cançó d’Olivia Ruiz Les crêpes aux Champignons, i aquests s’han exhibit a la gala per la seva qualitat: Je suis folle (Judith Jiménez, Paula Martí i Clara Ribera), Les boignettes (Muna Balde i la Lídia Reyes)L’autre côté de la rue (Mireia Hidalgo i Laia Rivas).