Delegats i delegades en 3D

Aquest curs participem en el programa “Delegats i Delegades en 3D”.
Avui ha començat l’assessorament amb els tutors i tutores i els delegats i delegades de 2n d’ESO.
L’objectiu és desenvolupar un projecte, escollit per l’alumnat i implantat de manera participativa, construint el coneixement entre… Llegeix més»

1ESO Sortida a la Tossa

El divendres 3 de novembre els alumnes de 1ESO hem gaudit d’una sortida de tardor a la natura. La caminada a la Tossa ha estat per alguns un descobriment.
Hem caminat molt, hem pujat unes bones rampes que després han estat baixades i hem passat una… Llegeix més»

CALENDARI DE LES JORNADES ESPORTIVES DELS EQUIPS DE L’INSTITUT JOAN MERCADER

Ja podeu des de la web del nostre institut consultar els calendaris de les jornades esportives. Aquí teniu els següents enllaços amb les categories i esports corresponents:
CalendariBasquet
CadetCalendariFutbolSala
Cadet CalendariFutbolSala-Juvenil
Des de l’Ampa us volem recordar que les activitats esportives proporcionen l’alliberament  d’endorfines (hormones de… Llegeix més»