Inspecció Riu Llobregat

La setmana passada, l’alumnat de 2n d’ESO va fer una sortida al riu Llobregat, per tal de fer una inspecció de l’estat de l’aigua i estudi de la biodiversitat de l’entorn del riu.

Aquesta visita s’emmarca dins de les activitats del projecte “Congrés científic: la salut del nostre riu” que està realitzant l’alumnat de 2n d’ESO dins de l’àmbit de Treball per projectes.

Voleu saber quin ha estat el resultat de les mostres preses? Voleu saber a quines conclusions han arribat els nostres alumnes després de la inspecció?

Doncs haureu d’esperar al final del projecte. Tot això ho explicarem en el Congrés científic que estem preparant…