Colònies a Planoles

La setmana passada l’alumnat de 2n d’ESO va passar tres dies al Camp d’Aprenentatge del Ripollès realitzant activitats relacionades amb el descobriment de l’entorn pirinenc i, més concretament, amb l’hàbitat dels rius d’alta muntanya, atès que en aquests moments estan realitzant el projecte “Congrés científic: la salut del nostre riu”, que properament presentaran al Citilab de Cornellà.

L’alumnat va fer una estada de tres dies a l’Alberg Pere Figuera de Planoles, i així va ser que a banda de les activitats proposades pel Camp d’Aprenentatge també van poder gaudir de la natura i el magnífic entorn pirinenc en plena tardor. Van fer passejades, activitats de lleure (escalada i tir en arc) i jocs de nit.

Tot plegat segur que ens ajudarà a conèixer-nos millor, a ser més autònoms, més responsables i millor persones; però a més ens haurà ajudat a contextualitzar els aprenentatges que fem a l’Institut.