PREINSCRIPCIÓ ESO

• Fins al 22 de març de 2024: presentació de documentació.

• 17 d’abril de 2024: llista de sol·licituds amb puntuació provisional.
  • Del 17 al 22 d’abril de 2024: presentació de reclamacions.
  • 25 d’abril de 2024: llista de sol·licituds amb la puntuació un cop resoltes les reclamacions.
  • 30 d’abril de 2024 a les 11 hores: sorteig per resoldre les sol·licituds de preinscripció empatades en punts.
  • 2 de maig de 2024: llista ordenada.
  • Del 29 al 31 de maig de 2024: ampliació de peticions de preinscripció per a alumnes sense plaça assignada a cap centre.
  • 7 de juny de 2024: oferta final de places escolars.
  • 10 de juny de 2024: llista d’alumnes admesos i llista d’espera.
  • Del 18 al 26 de juny de 2024: matriculació.

DOCUMENTS I WEBS DE SUPORT

PORTES OBERTES BATXILLERAT

Filosofia

Hiba Chafraou Es Shedy alumna de 4t d’ESO ha quedat 1ª al concurs de dilema i representarà a Catalunya a l’Olimpíada espanyola.
Irene alumna de ha quedat 2ª de tota Catalunya al concurs de dissertació.

Formació IMTLzarus

Ahir dia 16 de gener es va dur a terme la formació de l’eina de gestió i control parental IMTlazarus. Com a informació per a totes les famílies l’accés a aquesta plataforma per gestionar els dispositius des de casa cal que accediu… Llegeix més»

@Ventura’t

La nova revista del Ventura ja té disponible el número 1 d’enguany!!
Llegeix-la aquí.
Si voleu col·laborar-hi cal que us poseu en contacte amb l’Alejandro Román
A partir d’ara hi podreu accedir des del menú superior dret de la pàgina web

Anabel López aconsegueix un del Premis Extraordinaris de Batxillerat

L’alumna Anabel López ha aconseguit estar entre l’alumnat premiat en aquestes proves que tenen com a objectiu que els alumnes posin en valor les capacitats de:

• raonament i argumentació,
  • deducció i inducció,
  • síntesi,
  • relació entre coneixements diferents,
  • connexió d’idees,
  • transferència,
  • adequació del llenguatge i del lèxic als requeriments de les proves,
  • expressió clara… Llegeix més»

Prova d’avaluació de quart d’ESO 2023

El Consell Superior d’Avaluació del Sistema Educatiu ha programat per al curs 2022-2023 la prova d’avaluació de quart curs de l’educació secundària obligatòria. La prova està dissenyada per mesurar l’assoliment de competències i coneixements bàsics per part de l’alumnat al final de l’etapa.
La prova s’estructura… Llegeix més»

Jornada de Sant Jordi

Avui l’alumnat d’ESO i batxillerat participen en els actes de St. Jordi que s’han organitzat des de la Comissió.
L’alumnat durant el dia d’avui participa en la jornada de conferències i tallers així com en els actes de lliurament de premis dels diferents concursos organitzats pels… Llegeix més»