Visita al Parc Científic i Tecnològic de Girona

El passat 20 de març els alumnes de 1r i 2n de grau superior d’informàtica vàrem visitar el Parc Científic i Tecnològic de Girona. Vàrem tenir ocasió de saber molt més d’aquest emplaçament que tenim tant a prop i que està donant feina a moltes persones de l’àmbit de la tecnologia i la informàtica, entre ells a alguns dels nostres alumnes i ex-alumnes.

La visita va començar amb una presentació del parc, on ens en van donar una visió general, quin tipus d’empreses hi ha, i en quines àrees del coneixement es treballa i s’investiga.  Després, diferents empreses ens van presentar els seus treballs: robots submarins, tallers de robòtica per estudiants, robots que resolen cubs de Rubik, una empresa d’eficiència energètica i software, una empresa de gràfics per computador, i una empresa de desenvolupament d’aplicacions per mòbil, on hi treballa un ex-alumne del centre, l’Edu Carrillo, qui ens va fer ell mateix la presentació.