Un centenar d’alumnes participen al 1r duatló de l’INS Rafael Campalans d’Anglès

108 alumnes de l’Institut Rafael Campalans d’Anglès, van participar el passat divendres 26 d’abril al 1r duatló organitzat pel departament d’Educació Física del mateix institut.

Aquesta prova s’ha inclòs dins dels actes de Sant Jordi que ha celebrat l’institut.

Es van fer 3 sortides diferents, a 1/4 d’11 del matí, van sortir els alumnes de 1r, 2n i 3r d’ESO. A les 11h van sortir els alumnes de 4t i 1r de batxillerat. Per últim van sortir els alumnes de tots els cursos que participaven per parelles, un feia la cursa a peu i l’altre la bicicleta.
Els participants feien 1300 m de cursa a peu, 4 kms de ciclisme pel carril bici direcció la Cellera i corrien 1300 m més de cursa a peu.
Falcó de Notícies