Torneig quadrangular de futbol-sala a Lloret de Mar

Aquest dilluns 5 de març els alumnes d’ESO que participen a l’extraescolar de futbol-sala han anat a participar en un torneig a Lloret de Mar. Ens han representat dos equips: un amb alumnes de 1r a 3r d’ESO (equip A) i un altre amb alumnes només de 1r d’ESO (equip B).

L’equip A ha fet el seu quadrangular a la pista de l’Institut Rocagrossa, mentre que l’equip B ha anat a la pista de l’Institut-escola de Lloret de Mar.

Ha estat una tarda una tarda entretinguda i divertida i els nois han gaudit de valent posant en joc les seves habilitats en el futbol-sala. Els de l’equip A han començat perdent 0-3 contra l’institut-escola, el segon partit l’han guanyat contra el Coll i Rodés 4-1 i el tercer l’han perdut 0-3 contra el Rocagrossa, en el tercer partit la sort no els ha acompanyat ja que han fet 3 pals que podien haver acabat fàcilment en gol. L’equip B ha empatat el primer 2-2, el segon l’han guanyat 3-2 i el tercer també l’han guanyat.

L’extraescolar de futbol-sala es fa els dilluns de 16,00 a 17,30 al pavelló municipal d’esports d’Anglès, és una de les extraescolars  de l’AEE Rafael de Campalans, juntament amb una altra de natació que es fa també els dilluns de 16,00 a 17,00. Durant el primer i tercer trimestre també s’ofereix una extraescolar d’iniciació al piragüisme en col·laboració amb el Club de Piragüisme Salt-Ter. Si esteu interessats en participar en alguna d’aquestes activitats demaneu més informació als professors d’educació física.