Sortim a 5 programes de TV3!

El dimecres 18 de gener de 2011 van passar el dia i part de la nit al plató 3 de MEDIAPRO a Barcelona convidats per TRIACOM AUDIOVISUAL, S.L., la productora del programa concurs “El gran dictat”.

Ens van posar a la fila dels guapos/es que “xupen” càmera rere el presentador, l’Òscar Dalmau. Perquè passi això i et vulguin durant tants programes se n’ha de ser, de guapo/a, o s’ha de fer cara d’entendre-hi o s’ha d’anar vestit llampant (preferiblement groc o fúcsia) o s’ha de caure bé a la regidora del públic. La majoria anàvem vestits de negre, amb aquella elegància sòbria i discreta que la nostra padrina ens deia que teníem.

Érem cinquanta alumnes escollits de 3r i 4t, sota el guiatge d’en Pagès, director i ànima de “Ràdio-TV DPM, la ràdio de l’institut” i en Solé, en funcions de manager assistant,. Vam formar part del públic de “El gran dictat” durant cinc programes (del 300 al 305) que s’emetran a l’abril de 2012 per TV3 i que també podreu veure a (www.tv3.cat/elgrandictat/videos).