Imatges de Sant Jordi a l’institut

Divendres passat, dia 22, a l’institut vam fer la celebració de la diada de sant Jordi, ens vam avançar un dia per tal de poder compartir plegats aquesta festa tan nostrada. Ja feia dies que els diversos departaments didàctics havien anat preparant activitats a l’entorn de la diada, i les parets dels passadissos es van omplir de treballs fets pels alumnes, carregats de color i de contingut literari,matemàtic-artístic i plàstic. Encara ara dibuixos, fotografies i colors vius alegren la grisor que ens acompanya aquests darrers dies primaverals.

A més dels treballs previs, doncs, el divendres vam organitzar una vintena de tallers en els quals els alumnes es van poder apuntar partint de les seves habilitats o gustos. Tallers tan variats com Decoupatch, Màgia, Cricket, Kahoot (joc interactiu en anglès) Leo i Scratch, Bicicletada, Fem ganxet, Fem galetes amb foundant, Impressió 3D, Ping pong, Origami, Escacs, Bàsquet.
Alumnes de batxillerat van assistir a la representació de l’obra teatral Electra, protagonitzada per alumnes de 1r de batxillerat i alguns de 4t d’ESO.
“Falcó de notícies” 29 abril 2016