Fira de Sant Antoni 2013

Un any més, l’Institut Rafael Campalans ha estat present a la tradicional fira de Sant Antoni.

Enguany per sisena vegada els nostres alumnes han aprofitat la realització d’aquesta fira per intervenir en la vida cultural del poble i  donar a conèixer el que aprenen del món de la ràdio i la televisió, tant en el vessant comunicatiu i social com en els aspectes tècnics.

Al llarg del matí diversos equips van realitzar quatre programes de ràdio amb actuacions musicals d’alumnes del centre i actuacions d’il·lusionisme  Es van realitzar  entrevistes a diferents personalitats polítiques i municipals que hi van assistir i des de DPM TV es van realitzar  reportatges relacionats amb aspectes de la fira.
Al carrer Indústria també hi va ser present un grup d’alumnes de quart d’ESO que, com cada any,  van vendre coques i objectes de regal per tal d’obtenir diners per l’esperat viatge de fi de curs.
Si voleu veure els vídeos o sentir els programes, entreu a la pàgina web aneu a l’enllaç de la ràdio.