Èxit del nostre alumnat a les Proves d’Accés a la Universitat!

Avui hem tingut una molt bona notícia: la totalitat dels vint-i-vuit alumnes de l’Institut Rafael Campalans presentats a les Proves d’Accés a la Universitat (PAU) han resultat aptes, i en molts casos amb notes molt altes. L’enhorabona, doncs, a totes i a tots, i també al professorat que els ha acompanyat a classe i a les famílies a casa! Ha estat un curs dur, perquè el 2n de Batxillerat sempre és un temps de tensió, d’exigència, de treball, però aquí ha arribat la merescuda recompensa: com deia el poeta dels segles XVI i XVII Juan Ruiz de Alarcón, «Mai molt no ha costat poc»!

Per celebrar aquests resultats rescatem aquesta imatge tan bonica de l’acte de Comiat de postobligatoris de fa uns dies.