Convocatòria d’eleccions al Consell Escolar 2012

PUBLICACIÓ DE CANDIDATURES
Els candidats que s’han presentat, per ordre alfabètic, són:

SECTOR PARES
Bautista Luque, Manel
Nebot Xandrich, Natàlia
Pereira Meleiro, Lídia
Santané Torner, Enric
SECTOR ALUMNES
Bosch Mola, Lluc
Duran Oliu, Georgina
Prat Bruns, Pol
Vilarrubias Albertí, Anna
SECTOR PROFESSORAT
Costa Colom, Josep
Gispert Pellicer, Esther
Martí Serra, Rafel
Negre Pagès, Teresa
Rodriguez Rigau, M. Concepció
Solé Perich , Lluís
SECTOR PERSONAL D’ADMINISTRACIÓ I SERVEIS
Miquel Bartrina Pagès
INFORMACIONS
Dimecres vinent, dia 16, es duran a terme les eleccions al Consell Escolar en la convocatòria del 2012, en què els diversos sectors –pares, alumnes, professorat i PAS– hauran d’escollir els seus representants.
Tots els pares i mares, de manera individual i no per família, esteu convidats a venir a l’Institut i votar dos dels candidats del vostre sector. Les hores seran de 5 a 8 del vespre, i la mesa electoral estarà situada a davant de Secretaria. Us animem molt especialment a participar en aquestes eleccions, per tal que la vostra voluntat pugui quedar reflectida i que els candidats elegits comptin amb la legitimitat i el suport que donen els vots. Tal ja us vam informar en el moment en què es va iniciar tot el procés d’aquestes eleccions, el Consell escolar és l’òrgan col·legiat en el qual estan representats tots els membres de la comunitat escolar.
Els alumnes escolliran els seus dos representants el mateix dia 16 d’1 a 3 de la tarda. Els grups aniran passant per la mesa electoral per exercir el seu dret de participació democràtica. En el cas dels alumnes de Cicles Formatius d’Informàtica, les votacions es faran de 5 a 6 de la tarda.
El PAS, format per quatre membres, escollirà el seu representant a les dues de la tarda.
Els professors votaran els tres representants del seu sector en un Claustre extraordinari que tindrà lloc el mateix dia a les 4 de la tarda.
Un cop fet el recompte, es publicaran els resultats de les eleccions i es penjaran en el plafó informatiu destinat a aquest fi, així com en aquesta mateixa web.
L’acte de constitució del nou Consell escolar serà el 24 de gener.
Us esperem el dia 16!
La direcció