Què és l’AMPA?

L’Associació de Mares i Pares d’Alumnes (AMPA) de l’Institut Rafael Campalans és una associació voluntària de les famílies amb l’objectiu de promoure la participació i col·laborar amb les activitats de l’Institut.

Quina finalitat té?
  • Vetllar per la qualitat de l’educació a l’escola.
  • Facilitar la relació entre les famílies, la direcció i el professorat de l’escola.
  • Proposar activitats, fer suggeriments o formular queixes en relació amb el funcionament de l’escola.
  • Col·laborar en la gestió de serveis d’interès de l’alumnat, com ara la gestió de les taquilles o el bus de la Selectivitat.
  • Representar les famílies al Consell escolar del centre i les institucions educatives.
  • Orientar les famílies sobre els seus drets i deures.
  • Fer propostes per a la formació de mares i pares.

Qui en pot formar part?

Poden ser socis de l’AMPA tots els pares i mares dels alumnes matriculats al centre. L’associació és de caràcter voluntari, ara bé, és molt recomanable formar-ne part per poder desenvolupar la seva finalitat.

Per a poder-ne formar part cal pagar la quota anual de soci que és de 25€. En cas de tenir més d’un germà matriculat al centre, es pagarà només una quota per família. Pels alumnes que siguin beneficiaris d’una beca d’estudis, l’import serà de 15€.

L’Assemblea de l’AMPA

L’Assemblea de l’AMPA és l’organisme principal de l’AMPA i determina les directrius de les activitats, supervisa les activitats de la Junta i aprova el pressupost anual.

Acta assemblea 2021

Acta assemblea 2022

La Junta

Gestiona les activitats de l’AMPA, es coordina amb la direcció del centre i participa en les comissions del centre i en el Consell Escolar que és l’òrgan de màxima decisió del Centre.

Membres actuals de la Junta

Presidenta: Mònica Casacuberta
Secretària: Neus de Puig
Tresorera: Marta Costa
Vocal: Anna Saló

Serveis que oferim
Assignació de taquilles

Funcionament d’assignació de taquilles a l’alumnat curs 23/24

Formulari d’assignació de taquilles curs 23/24

Per a respondre cal iniciar la sessió amb una adreça pròpia de l’institut (xxxx@institutcampalans.net), i aquesta queda registrada. S’admet només 1 resposta per adreça electrònica. Només s’ha de respondre una vegada per a tots els membres que comparteixin taquilla.

Rebaixa sobre el preu de les sortides

Des del curs 20/21 l’AMPA ofereix als seus socis una rebaixa en el preu de les sortides escolars.

L’import d’aquesta rebaixa és de 20€, que equival aproximadament a una sortida amb desplaçament amb autobús. S’aplicarà a qualsevol dels nivells educatius (ESO, Batxillerat o Cicles Formatius).

Per a poder gaudir d’aquesta rebaixa, cal haver pagat la quota de l’AMPA abans de fer el pagament de les sortides.

Podeu contactar amb l’AMPA a través de l’adreça de correu ampa@institutcampalans.net