Què és l’AMPA?

L’Associació de Mares i Pares d’Alumnes (AMPA) de l’Institut Rafael Campalans és una associació voluntària de les famílies amb l’objectiu de promoure la participació i col·laborar amb les activitats de l’Institut.

Quina finalitat té?
  • Vetllar per la qualitat de l’educació a l’escola.
  • Facilitar la relació entre les famílies, la direcció i el professorat de l’escola.
  • Proposar activitats, fer suggeriments o formular queixes en relació amb el funcionament de l’escola.
  • Col·laborar en la gestió de serveis d’interès de l’alumnat, com ara l’adquisició i distribució de llibres de text.
  • Representar les famílies al Consell escolar del centre i les institucions educatives.
  • Orientar les famílies sobre els seus drets i deures.
  • Fer propostes per a la formació de mares i pares.
Qui en pot formar part?

Poden ser socis de l’AMPA tots els pares i mares dels alumnes matriculats al centre. L’associació és de caràcter voluntari, ara bé, és molt recomanable formar-ne part per poder desenvolupar la seva finalitat.

L’Assemblea de l’AMPA

L’Assemblea de l’AMPA és l’organisme principal de l’AMPA i determina les directrius de les activitats, supervisa les activitats de la Junta i aprova el pressupost anual.

La Junta

Gestiona les activitats de l’AMPA, es coordina amb la direcció del centre i participa en les comissions del centre i en el Consell Escolar que és l’òrgan de màxima decisió del Centre.

Membres actuals de la Junta:

Presidenta: Sandra Vila
Secretària: Raquel Pujol
Tresorer: Josep M. Quer
Vocals: Remei Brescó, Sònia Lavado i Teresa Padín

Objectius:
  • Participar en la millora de l’acció educativa del centre.
  • Donar suport a les activitats del centre.
Gestió:
  • L’AMPA gestiona les quotes i un petit benefici de la venda de llibres que és més un servei que una font d’ingressos.
  • L’AMPA també disposa d’uns comptes de suport a les activitats del centre.
  • L’AMPA subvenciona activitats del centre i en algunes ocasions subvenciona millores en les infraestructures.
  • L’AMPA gestiona les taquilles del centre.

Taller de cuina jove

L’AMPA ofereix un nou taller d’allò més interessant per al nostre alumnat. A continuació en teniu tota la informació:
Títol: Cuina jove. 4 tallers de cuina senzilla i econòmica per a estudiants
Dies: dimecres ,24 i 31 de gener, i 7 i 14 de febrer del 2018
Horari: de 15.30… Llegeix més»

Com acompanyar la sexualitat dels i les adolescents

Benvolgudes i benvolguts,
Us fem a mans informació sobre una conferència organitzada per l’AMPA de l’Institut Rafael Campalans que de ben segur serà del vostre interès.
Títol i conferenciant: Com acompanyar la sexualitat dels i les adolescents, a càrrec de la psicòloga Anna Salvia
Dia i hora: Dimarts… Llegeix més»