SETMANA BIO a l’INS de El Pont de Suert

Entre els dies 23 i 27 d’octubre, hem celebrat a l’institut la Setmana Bio, una iniciativa de la Generalitat de Catalunya que pretén fomentar i difondre l’alimentació saludable i consciència ecològica. És un projecte a nivell autonòmic, que es porta a terme a molts instituts: a l’INS El Pont de Suert ha estat la primera vegada que s’ha fet.

Els alumnes de CFGS d’Educació i Control Ambiental hem sigut els responsables de l’organització i la gestió de bona part de les activitats: projecció de vídeos amb debats, tast de pomes ecològiques, maceració d’olis a partir de plantes medicinals, i una petita exposició al vestíbul. Aquestes activitats han estat impartides als alumnes d’ESO i Batxillerat.

Hem comptat amb la col·laboració de la comunitat educativa de l’institut i amb ajudes externes de professionals del sector, als quals estem molt agraïts.

En resum, creiem que han estat unes jornades molt productives, amb un alumnat molt participatiu, sorgint debats molt enriquidors. Ens ha agradat molt poder explicar i debatre sobre l’ecologia en tots els seus aspectes, i ens n’emportem una bona i grata experiència.

Alumnes del Cicle Formatiu de Grau Superior d’Educació i Control Ambiental.