VAGA D’ESTUDIANTS el 24 de novembre

CONVOCATÒRIA DE VAGA D’ESTUDIANTS
Davant la vaga convocada pels sindicats d’estudiants per al dia 24 de novembre de 2016, la direcció del centre vol fer els següents aclariments:

• El professorat del centre no té obligació de canviar les dates dels exàmens programats els dies de vaga, ni tampoc de repetir-los als alumnes que hagin decidit exercir el seu dret de vaga.
  • Els alumnes que facin vaga no podran entrar al centre a fer una classe o un examen puntual i després marxar. La vaga correspon a tota una jornada. Per tant, si un alumne no vol renunciar a fer un examen, cal que assisteixi a les classes tot el dia.

Aprofitem per recordar les següents consideracions:

1. Segons la normativa vigent, l’alumnat a partir de 3r d’ESO podrà exercir el dret de vaga. Per aquest motiu, els alumnes d’aquests cursos que no vinguin a classe hauran de justificar la falta d’assistència per garantir que els pares estiguin assabentats  de la no assistència dels seus fills al centre.
  2. Els alumnes de 1r i 2n d’ESO no tenen dret de vaga
  3. L’alumnat que no exerceixi el dret de vaga serà atès amb normalitat segons l’horari habitual de classes.
  4. Els alumnes que no hagin justificat la seva falta d’assistència dimarts 22 de novembre al tutor, entendrem que no s’adhereixen a la vaga i se’ls computarà una possible no assistència com a falta injustificada.
  5. La no assistència a classe comporta un perjudici acadèmic evident per als alumnes. Cal, per tant, que facin servir el recurs de la vaga de manera molt puntual i amb una reflexió prèvia important.

La  Direcció

cwcepm-w8aai1ax