A les aules combatem totes les violències masclistes

El passat divendres, 24 de novembre, l’Institut Narcís Oller es va sumar als actes organitzats al voltant del 25 de novembre, data triada per visibilitzar la lluita contra la violència masclista.

Els i les alumnes de Batxillerat artístic, amb l’ajuda de la seva professora Ma. Jesús Rubio, van escenificar un muntatge en rebuig al maltractament a les dones, al hall de l’Institut. A continuació, alumnes de 4t ESO van llegir el manifest unitari contra la violència masclista. I, Finalment, les alumnes de la SEPC van llegir un altre el manifest vinculat a aquest sindicat d’estudiants.

Aquest any amb el lema “A les aules i al carrer combatem totes les violències masclistes” tots i totes som conscients que l’educació és l’arma més poderosa contra qualsevol comportament violent i estem decidits a combatre-la des de l’arrel.

Alumnes de 4t ESO

Alumnes de BAT, membres de la SEPC

Collage fotogràfic fet per les alumnes de Batxillerat artístic