4t d’ESO: Teatre i visita al Born

El dijous, 18 de gener, els alumnes de 4t d’ESO van anar a veure l’obra Un cop l’any, al teatre Poliorama de Barcelona.

Després de tres temporades seguides d’èxit absolut amb espectacles tan diversos com “Molt soroll per no res” i “El Petit Príncep”, Àngel Llàcer torna a la direcció amb aquesta comèdia romàntica protagonitzada per dos dels grans actors de l’escena teatral del moment, Mar Ulldemolins i David Verdaguer.

“Un cop l’any” és l’adaptació de “Same Time, Next Year” un espectacle original de Bernard Slade que va triomfar als anys 70 a Broadway popularitzat arreu del món gràcies pel·lícula del mateix títol protagonitzada per Ellen Burstyn i Alan Alda.

Una producció de Minoria Absoluta i Cow Theatre.

Després de dinar, els alumnes van poder fer una visita guiada pel jaciment de l ‘Antic Mercat del Born. Van descobrir la vida quotidiana de la Barcelona de finals del segle XVII i principis del XVIII, i trepitjar els carrers de la ciutat que va resistir el setge de les tropes de Felip V fins la capitulació de l’11 de setembre de 1714.

?

La sortida va estar organitzada pel departament de català; els professors i professores acompanyants van ser: Andreu Dexeus, Débora Prats, Montse Bové i Txell Moreno.