Sortida de l’alumnat de la USEE i de l’Aula d’Acollida

2016-10-11-10-19-15El dimarts 11 d’octubre, els alumnes de l’Aula Acollida i l’USEE van fer una sortida a la riba del riu Ter. Es va anar caminant passant per la Resclosa, fins a la zona de pícnic d’Ullà. Allà es va esmorzar i realitzar un qüestionari sobre el riu Ter que s’havia començat a classe. Calia fixar-se en la vegetació, fauna i diferents aspectes del trajecte. Després va haver-hi una estona lliure per jugar a pilota. Va ser una bona caminada, on els alumnes es van poder conèixer millor i també el nostre entorn.

Àlbum de fotos de la sortida al riu Ter