Carnaval 2016, un resum.

Divendres dia 5 de febrer les dues darreres hores del matí van ser les de la festa de Carnaval 2016. Totes les classes havien preparat una cançó representada que tractés sobre animals. Els alumnes ens varen mostrar una gran imaginació en les disfresses i en els passos de ball a l’escenari. El resultat el podeu veure en el recull fotogràfic i de vídeo que acompanya a aquest article.

Hi havia un premi per nivell a la millor representació i el jurat, que va tenir una feina complicada, va donar els premis a 1r d’ESO D, que varen ballar  la cançó “Chipirón” del grup Bongo Botrako, a 2n d’ESO A, per la cançó “Dark Horse” de Katy Perry, a 3r d’ESO B, el tema va ser “El Cocodrilo” de King Africa, a 4t pel grup del Pla Singular i la UEC que varen ballar “El Tiburón” de Henry Méndez, i a barxillerat el premi fou per 1r A amb la cançó sobre el “Xai Shaun”. Un cop més felicitar els guanyadors i a tots els alumnes que han participat en la festa. Moltes gràcies a tots.

Us adjuntem el recull fotogràfic i de vídeo de la festa:

Àlbum de fotos del Carnaval 2016

Vídeo Carnaval 2016, primera part