Sortida al Montgrí, divendres 7 d’octubre de 2016

El passat divendres 7 d’octubre, els alumnes del cicle formatiu de grau mitjà d’activitats comercials pel turisme, dins el mòdul professional de recursos del territori, vam fer una sortida al Castell de Montgrí, el municipi de Torroella i el museu de la Mediterrània  per localitzar el patrimoni cultural (material i immaterial) i el patrimoni natural, que té el nostre territori. img_8862-castellDes de dalt el castell, els alumnes van poder gaudir d’una vista privilegiada i van haver d’identificar en una graella, els accidents geogràfics, pobles, monuments… mitjançant  la geolocalització del mòbil i l’aplicació google maps. Quan van arribar a Torroella, els alumnes van tenir una hora per identificar els diferents béns immobles d’interès local i elaborar un catàleg de la visita amb el nom del lloc, la ubicació i la foto (selfie). I per acabar, van visitar el museu de la Mediterrània i el director del museu, el senyor Gerard Cruset, va fer una explicació del museu, la seva rellevància i el valor afegit que pot suposar per les empreses, el patrimoni que ens envolta.

Àlbum de fotos de la sortida al castell