X Jornada de Recerca a la UDL

Divendres dia 27 de gener es va celebrar la “X Jornada de Recerca” al Campus de Cappont a la UDL on els alumnes de 2n de Batxillerat Tecnològic del nostre Institut van exposar els seus Treballs de Recerca davant d’un grup d’alumnes de 1r de Batxillerat de la demarcació de Lleida i compartir amb ells l’excel·lent resultat del seus treballs.

En Sergi Gimeno va presentar el seu “Netejador superficial de piscines”. Robot de fibra de vidre que recull fulles  de la piscina.

En Miquel LLobera i l’Alexandru Cercel van presentar “La construcció d’una consola”.

En Pau Romeu i na Verònika Pavelik van presentar el “Prototip d’un túnel de vent” que pretén ser una eina funcional amb la qual es pot experimentar i obtenir dades fiables.

Any rere any, l’alumnat del nostre centre es supera i ens presenten uns Treballs de Recerca molt interessants on en el resultat final queda palès el seu esforç i dedicació.