Visita del Diputat Jaume Moya

Ahir, vam rebre la visita d’en Jaume Moya, diputat al Congrés dels Diputats a Madrid (entre d’altres càrrecs).

L’alumnat de 3r d’ESO, repartit en dues sessions, va escoltar molt atentament el petit resum de com funcionen les institucions espanyoles. El més interessant, però, va ser la interacció amb l’alumnat, qui li va poder preguntar qualsevol dubte que podien tenir al respecte. Va respondre àgilment a:  “Quina diferència hi ha entre Senat i Congrés?”, ” Quina funció té la mesa del Parlament, i la Presidenta?”, “On són els Diputats, quan per la televisió, es veuen les cadires buides?”, etc..

Esperem que els temes polítics, per molt complexos que siguin, els tracti amb la transparència i dinamisme a què ens té acostumats quan imparteix xerrades a les nostres aules.

Moltes gràcies per fer-nos un forat en la seva atapeïda agenda.