Inauguració de l’altell a l’empresa BonÀrea Agrupa

Avui han inaugurat  un nou espai-taller a les instal·lacions de l’empresa BonÀrea Agrupa, subvencionat per l’empresa i cedit a l’INS Guissona, dins del marc de col·laboració establert des de l’any 2005.

Han assistit personalitats com el Director dels S.T. de Lleida Miquel Àngel Cullerès, el coordinador d’FP dels serveis territorials Josep Ramon Cabiscol, en representació de l’empresa BonÀrea agrupa el directiu Xavier Moreno, la directora de l’INS. Guissona Maria Pampalona, l’equip docent del CFGM d’Electromecànica, i també tots els tutors l’alumnat que realitza el cicle formatiu.

Aquesta nova instal·lació és resultat de les necessitats del CFGM de Manteniment Electromècanic, que oferta l’Institut de Guissona. Així es guanya un espai especific per poder realitzar, en unes condicions òptimes, les pràctiques elèctriques i mecàniques que l’alumnat del primer curs d’aquest cicle formatiu esta realitzant amb un innovador mètode de treball per projectes, que potencia l’aprenentatge mitjançant la realització pràctica de muntatges.

Aquesta formació és duu a terme en conveni amb l’empresa BonÀrea Agrupa en sistema DUAL. Significa que a partir del segon any, molts d’aquests alumnes s’incorporaran al centre de treball amb un contracte en beca formativa a mitja jornada durant el matí, i d’aquesta forma els permet seguir estudiant durant la tarda.

Amb aquestes iniciatives promogudes per l’INS Guissona i BonÀrea Agrupa, s’intenta cobrir la continua necessitat que l’empresa i el sector industrial de la comarca tenen en tècnics formats en aquesta especialitat per a realitzar el manteniment dels seus equipaments i instal·lacions.

Estem segurs que és una molt bona sortida laboral per als joves que vulguin incorporar-se al món laboral com a personal qualificat.