Taula rodona tvBerga

Cinc alumnes del centre van participar en la gravació el dia 7 de març a la cafeteria pub Dickens de Berga de “Tot dones” un programa especial de Televisió de Berga que es va emetre el dia 8 de març en motiu del dia de la dona treballadora. La presentadora Alba Sanclimens va posar sobre la taula diversos temes: feines domèstiques, àmbits d’oci nocturn, món laboral… i durant una hora, la Tanit Rovira, la Iraide Arcos, l’Alba Alonso, la Judith Devers i la Inara Millan van expressar els seus punts de vista sobre els temes que els anava plantejant.  La taula rodona estava organitzada per  l’Ajuntament de Berga i s’emmarcava en la bateria d’activitats i campanyes programades per treballar el tema de la coeducació, el respecte i espais d’oci nocturn lliures de sexisme (“Vull la nit”) entre altres amb els nois i noies de la ciutat.