Presentació de projectes de recerca de 4t d’ESO

Dijous 7 de juny al porxo de l’institut els alumnes de 4t d’ESO van presentar els projectes de recerca que han dissenyat durant aquest curs 2017-2018.

Uns 30 grups d’alumnes van explicar el seu projecte als alumnes de 3r.

L’objectiu més important d’aquest event era acostar als futurs alumnes de 3r d’ESO els resultats d’aquesta matèria que hauran de cursar el proper any.

A més, pels alumnes de 4t d’ESO va suposar fer una exposició del seu treball a persones d’un nivell semblant.

Cada grup ha realitzat un projecte sobre un tema triat per ells, plantejant-se uns objectius, una metodologia i arribant a unes conclusions. Els temes triats han estat molt variats, segons un perfil social, mediambiental, científic, tecnològic, lingüístic, etc. Sobre el treball realitzat han hagut d’elaborar un informe escrit i un pòster, que es podien veure aquest dia.

Podeu veure més fotos si cliqueu sobre la imatge.