1r premi al concurs Mirada Jove 2024

Els alumnes de 2n i 3r d’ESO han participat en el certamen Mirada Jove 24 convocat per l’empresa Liven-Paulig. El passat dia 18 d’abril al claustre de Sant Francesc de Berga es va inaugurar l’exposició amb les millors obres seleccionades i es van fer públics els guanyadors del concurs d’enguany.
Celebrem que l’obra Trencant estereotips d’un dels grups de 2n d’ESO B hagi estat l’escollida i doblament premiada: 1r Premi per la Millor obra exposada de la Categoria B i C i 1r Premi pel Millor vídeo del procés creatiu.

Sota el lema del concurs Què li regalaries al Berguedà? L’obra ha estat pensada com a projecte per l’espai públic, representa la lluita pels drets de la dona i vol ajudar en la sensibilització social per la igualtat de gènere.

Moltes felicitats!

L’exposició es pot visitar fins als dos propers caps de setmana al Claustre de Sant Francesc, d’11,00h a14,00h i de 17,00h a 20,00h.

Altres obres seleccionades:
Festes i tradicions 2n d’ESO B,C,D.
L’aigua és vida 2n d’ESO D
Bolets de llum, 3r d’ESO