Cangur 3r, 4t ESO i 1r, 2n BAT

El passat 16 de març una seixentena d’alumnes de 3r i 4t d’ESO i de 1r i 2n de BAT van participar en el concurs internacional CANGUR de matemàtiques, organitzat a Catalunya per la Societat Catalana de Matemàtiques de l’Institut d’Estudis Catalans.

El grup de treball de professors de matemàtiques PI3BETA va organitzar les proves d’aquesta edició al Pavelló d’Esports Vell de Berga on, després de les proves, els alumnes van assistir a un taller de Resolució de Problemes, organitzat per Explorium, en el qual van aprendre a resoldre algunes situacions matemàtiques col·laborativament i a través del joc.

La previsió de la comissió Cangur és que es facin públics els resultats provisionals de les proves el dia 18 d’abril de 2017.

2016_17cangur_eso_bat