Jornades de Portes Obertes del Grau de Comunicació i Periodisme Audiovisuals

“Des dels estudis del Grau de Comunicació i Periodisme Audiovisuals de la Universitat de Lleida convidem a tots aquells alumnes de batxillerat  interessats en cursar estudis relacionats amb el periodisme i la comunicació, a la Jornada de Portes Obertes que es farà el dilluns 3 d’abril.

Aquest és el programa de la Jornada:

– 9.00: Trobada davant de la Facultat de Lletres de la UdL i desplaçament en autocar fins a les instal.lacions del Magical Media, on els nostres alumnes realitzen les pràctiques del grau. Visita guiada a les instal·lacions.

– 11.00: Retorn a la Facultat de Lletres

– 11.30: Sala d’Actes de la Facultat de Lletres: Jornada de portes Obertes i Inauguració de la 14a Setmana de la Comunicació.  Benvinguda de part del Magnífic Rector de la Universitat de Lleida, Dr.Roberto Fernández, la degana de la Facultat de lletres Dr.Carme Figuerola, el director del Departament de Filologia catalana i comunicació Dr. Miquel Pueyo  i el coordinador de la titulació Dr.Jorge Nieto.

Seguidament, a les 12.00,  hi haurà la conferència titulada

Els secrets de la sèrie Merlí,

a càrrec del seu creador Héctor Lozano i l’actor Adrian Grösser.

El desplaçament en autocar des del Rectorat fins a les instal·lacions de Magical Media i el retorn al Rectorat corre a càrrec de la UdL. Els alumnes són benvinguts, tant en grup com de forma individual, prèvia inscripció al següent correu: secretaria@filcat.udl.cat

En la inscripció cal indicar:

• Centre Educatiu
  • Nom del Professor/a de contacte