Jornada de Portes Obertes La Salle, Universitat Ramon Llull

Tindràs l’oportunitat de conèixer els alumnes i professors i preguntar tot allò que t’interessa: com són les classes, com és el primer curs, quines empreses col·laboren i a les quals podràs fer pràctiques, les universitats internacionals amb què col·laboren, els projectes de recerca internacional en els quals estan treballant… i com és la vida al Campus.

T’ensenyaran els laboratoris on faràs pràctiques durant tot el grau i els serveis universitaris: les instal·lacions esportives, la biblioteca, les sales d’estudi, les entitats culturals i els clubs d’alumnes… i la nova residència que han inaugurat aquest setembre al centre del Campus.

T’informaran sobre la Borsa de Treball i les empreses nacionals i internacionals que cada any van a La Salle a entrevistar-se amb alumnes que estan acabant la carrera.

El Departament d’Admissions t’informarà sobre el programa de Beques i Ajudes a les quals pots accedir i les possibilitats de finançament.

Si no et va bé aquesta data podràs anar a la propera sessió informativa del 4 de juliol.