Sortida de l’alumnat de 1r d’ESO a Agramunt

El passat dimecres, els alumnes de 1r d’ESO juntament amb les tutores i la professora de Tecnologia van anar d’excursió a Agramunt. En primer lloc van visitar l’obrador de la xocolateria Jolonch i van poder degustar i gaudir d’una bona xocolata a la tassa. Tot seguit, es van dirigir a la fàbrica Consist, una fàbrica moderna que produeix sacs i bosses de paper i de plàstic. Després van anar a visitar el refugi antiaeri de l’església de Santa Maria, situat just sota el mateix temple. Finalment, van acabar la visita al Museu del Torró i la Xocolata on van poder conèixer la història de l’autèntic torró d’Agramunt, així com provar una gran varietat de torrons.

Una sortida ben dolça!