Logo guanyador de la Noguera Connection

La Maria Alsina de 3r d’ESO és la guanyadora del concurs de logo per a la Noguera Connection. Es tracta d’una jornada que tindrà lloc el dia 11 de juny a l’institut Ermengol IV de Bellcaire d’Urgell, on alumnes de 1r i 3r d’ESO dels dos centres intercanviaran experiències educatives amb la llengua anglesa com a eix vertebrador. El projecte s’emmarca dins del programa GEP (Grup d’Experimentació per al Plurilingüisme) en el que el nostre institut participa des de fa dos anys i que pretén millorar la competència en llengües estrangeres i fomentar el model plurilingüe al centre.

Els propers dies, l’alumnat farà xapes amb el logo guanyador i el dia de la jornada les intercanviarà amb els estudiants de Bellcaire (que també han fet un concurs per triar al millor).

A continuació us deixem una mostra dels logos finalistes. Enhorabona a tots per particpar!