Jornada esportiva i de tallers

Per cloure l’actual curs 2016 – 2017, a l’INS Els Planells hem pogut gaudir d’una lúdica jornada esportiva i de tallers.

Les activitats, que es van realitzar el dilluns, 19 de juny, es van organitzar en dues franges horàries, de manera que els diversos alumnes es podien apuntar a dues propostes diferents:

Primera franja

Segona franja

Esport Scrapbooking
Gimcana Jocs de punteria
Zumba/ioga Cuina de supervivència
Lego Karaoke
Graffitti Cristal·lografia
Jocs de taula Experiments
Karaoke Jocs de teatre

Els alumnes de 1r de Batxillerat han col·laborat amb entusiasme amb la comissió d’Activitats de l’Institut organitzat la gimcana en què hi han participat els alumnes d’ESO. El resultat d’aquest bon treball organitzatiu ha estat un matí divertit, ple de bons moments, d’aprenentatge, de creació i de moltes rialles.

Com sempre, us deixem un link a l’àlbum de Flickr per a que gaudiu amb les imatges de la jornada:

Jornada esportiva i de tallers