GALWAY: Crònica dels primers dies

Dia 0: L’ARRIBADA INHÒSPITA

Després d’un aterratge mogut (quin eufemisme!) gràcies a la tormenta “Desmond“, i un viatge de dos hores i mitja amb bus, arribem a Galway. Ens rep un vent increïble, molta pluja i un fred intens. On ens hem ficat?? Els pares ens esperen al Joyce Supermarket (punt de trobada a partir d’ara), fent broma sobre el lovely weather. Esperem que demà millori…

Dia 1: CANVI DE PLANS

Avui havíem de fer l’excursió als Cliffs of Moher, però degut al mal temps estan tancats. Hem optat per canviar el dia lliure del diumenge per avui i fem plans d’interior. El centre ens convida a la bolera i aprofitem per fer un tomb pel centre comercial.

Dia 2: EXCURSIÓ A CONNEMARA

Miraculosament, el vent s’ha calmat durant la nit i ens aixequem a un dia fresc però esplèndid. Els cliffs encara estan tancats i ens dirigim a Connemara,  preciosa zona a l’oest d’Irlanda on visitem el parc nacional, l’abadia de Kylemore i Cong, el poble on es va gravar la pel·lícula de John Ford, The quiet man, protagonitzada per John Wayne i Maureen O’Hara. El nostre conductor-guia ens amenitza el viatge amb un munt de dades interessants sobre la història d’Irlanda. Quin dia tant complert!

Dia 3: PRIMER DIA DE CLASSES

A les 8:40 estem tots al Joyce Supermarket esperant el bus (bé, menys unes quantes persones que no tornaran a fer tard mai més…) per anar cap a l’Atlantic Language School. Quina il·lusió! Com seran les classes? I el lloc? Totes les primeres impressions positives es confirmen: espais amplis, professorat jove i dinàmic, grups reduïts i classes pràctiques amb molta conversa. A treballar!

A la tarda fem un tour ràpid pel centre amb els profes de l’escola i al vespre (després d’un sopar mega ràpid) tornem per fer classes pràctiques d’Irish dancing. Això promet!

Galway 1