LLETREGEM!

Encaterinament, indefallents, nouvingut, xica… Són paraules que ens han acostat al PICALLETRES, que és un concurs que organitza la Xarxa de Comunicació Local de Catalunya i que engresca l’alumnat a lletrejar,  fomentant així uns hàbits d’ús envers la llengua més que positius.  Lletrejar ens permet treballar l’ortografia d’una forma divertida, és una activitat que pot fer qualsevol alumne i que, a partir de la metodologia del joc, ens fa properes paraules que potser havíem oblidat o que mai havíem sentit.

L’alumnat de 3r d’ESO del centre ha superat el petit repte d’elaborar les proves del concurs per tal d’imitar una competició similar. Els guanyadors del concurs intern han estat Marc Morros, Elisa Sanz i Andrea Tasnadi. Enhorabona! Tot i que teníem moltes ganes de participar, de moment “estem a la reserva”. Creuem els dits!