“When in Rome, do as the Romans do”: adaptats a Dublín

El dimecres comencem com tots els dies (què ràpid s’adapta un a la rutina…): matinem (entre 6:30h i 6:45h), esmorzem i caminem fins a l’estació de trens, el nostre punt de trobada. Les cares de son es combinen amb l’expectació per un nou dia i les anècdotes de l’anterior.

Avui tenim classe matí i tarda, dia intens amb pausa per esmorzar i dinar. Speakings, projects, games, worksheets… aprofitem la nostra estada! Després de dinar, activitat organitzada per l’escola: Photo Hunt. Dividim els alumnes en grups heterogenis i els hi encomanem la tasca de fotografiar-se en diversos punts de la ciutat als que han d’arribar utilitzant el mapa, la seva orientació i memòria (a molts hi havíem anat el dia anterior amb el walking tour). Una hora i mitja més tard, tornem a l’escola amb un bon recull de fotografies creatives i originals, qui guanyarà?

Cansats per un dia ben aprofitat i viscut, tornem cap a Shankill. Compartim tren amb els dublinesos que tornen cap a casa després d’una intensa jornada i sentim que formem part del cicle vital de la ciutat.

Dijous el despertador sona tan aviat com sempre. El temps ens respecta i, tot i que les temperatures es noten més fredes avui, encara no hem sentit la presència de l’omnipresent pluja irlandesa.

Després de les classes visitem Dublinia un museu interactiu que mostra la història de Dublín, especialment l’època víking i medieval. Vam poder provar-nos cascos, aixecar cadenes d’esclaus, copiar el nostre nom en antic nòrdic…, en definitiva, vam viure en primera persona un trosset d’història.

Demà més!

Galeria fotogràfica: