Nou curs preparatori per a la incorporació als cicles formatius de grau superior

Us informem sobre les característiques del nou curs que ve a substituir l’antic CAS.

Hi poden accedir totes les persones que compleixin algun dels requisits següents:

• Disposar del títol de tècnic/a
  • Estar cursant un cicle formatiu de grau  mitjà de formació professional inicial durant el curs 2016-2017 (novetat respecte al CAS)

El curs preparatori pot ser especialment indicat en els següents casos:

• Alumnes que segueixin el darrer curs del grau mitjà, quan els hi restin pocs mòduls per superar el cicle formatiu.
  • Les persones amb títol de tècnic en arts plàstiques i disseny o amb títol de tècnic esportiu, quan vulguin prosseguir els seus estudis en el grau superior d’aquests mateixos ensenyaments.
  • Alumnes matriculats al grau superior, quan necessitin reforçar determinades matèries instrumentals.

La superació d’aquest curs tindrà efectes en els procediments d’admissió als cicles formatius de grau superior a partir del curs 2017-2018 i podrà atorgar prioritat en els procediments d’admissió.