XV Fira de l’escola pública a l’institut

El divendres 11 de maig va tenir lloc a l’institut la 15a Fira de l’escola pública de Viladecans.

Al nostre institut van venir els alumnes i mestres de 6è de les escoles Dr Trueta i Pau Casals per tal de gaudir del dia.

A partir de les 8:00 del matí, els alumnes de 4t d’ESO i alguns de 3r van preparar les taules, cadires i tot el material de les parades, així com penjar el número de cada parada que havien fet ells mateixos durant les setmanes anteriors. Cadascun d’ells s’havia preparat molt bé les activitats que més tard durien a terme els alumnes més petits. Tots van posar moltes ganes i això es va notar més tard. Moltes gràcies a tots!

Passades les 9, van arribar els alumnes visitants i vam fer els grups juntament amb els alumnes de 1r d’ESO. Van estar fent activitats fins a un quart de dotze, quan es van donar a conèixer els alumnes guanyadors del concurs de fotografia matemàtica: el Pau (de l’escola Pau Casals), la Xènia (de l’escola Doctor Trueta) i la Yaoyao (de l’institut). El premi el van donar les mares de l’AMPA i va consistir en un val per a comprar llibres i material a la llibreria Nou Rals.

Per finalitzar el dia, de nou les mares de l’AMPA van repartir a tots els participants a la Fira un petit esmorzar.

Moltes gràcies per tot, mares!

El dia va transcórrer sense incidents. Va ser una jornada de col·laboració, cooperació i respecte on tothom va gaudir de l’experiència. Els aprenentatges van ser molts i el record que ens emportem és d’un valor inestimable.

A continuació us deixem alguns instants de la jornada.