Sortida de CAI Matí

El dia 3 de maig de 2017, el grup de CAI matí va fer una sortida al Centre Assistencial de Salut Mental Benito Menni  de Sant Boi de Llobregat.
Desprès d’una xerrada informativa sobre el centre i els seus usuaris, els alumnes van participar a uns tallers amb els pacients del centre. Es van poder relacionar i conèixer de primer mà les característiques d’aquests pacients interactuant amb ells.
Va ser una activitat enriquidora degut a l’estigma que socialment pesa sobre aquest col•lectiu. Els nostres alumnes es van relacionar fent els tallers de collarets, maquillatge, ball, cançons ….. i així van tenir un relació directa molt afectuosa amb tots ells. La motivació va arribar fins al punt de que alguns dels nostres alumnes han decidit participar com a voluntaris.