Setmana Escolar de la No Violència i la Pau al Sales

Centres escolars de tot el món celebren cada 30 de gener el Dia Escolar de la No Violència i la Pau (DENIP). Des de fa més de 40 anys, l’aniversari de la mort de Gandhi ens recorda que la pau s’aprèn.

Colom de la pau de Picasso

El nostre centre, com cada any, també s’afegeix a la celebració amb el visionat de diversos adiovisuals que s’adequen a cada nivell i un col·loqui posterior.

Com a acte destacat, el dimecres 2 febrer a les 15:30 comptarem amb la presència del senyor Arcadi Oliveres, president de Justícia i Pau, que impartirà una xerrada sobre la pau als alumnes de Cicles Formatius.

Des del centre us convidem també a tots vosaltres a que participeu visionant un audiovisual sobre l’origen de les migracions, a càrrec del mateix Arcadi Oliveres.