FEM RECERCA! XVI FÒRUM

El dimarts 13 de març de 2018 , de 16.00 a 18.30h , es va celebrar al Casal Montserratina de Viladecans el XVI Fòrum de treballs de recerca dels alumnes de 2n de batxillerat.

Van  presentar l’acte la Sra M.Lourdes Sotelo, Inspectora d’Educació i la Sra Gisela Navarro, Tinenta d’alcalde i Regidora d’Educació de l’Ajuntament de Viladecans. Totes dues van insistir en la importància de la recerca al batxillerat   com a eina excel·lent  de formació  de futurs estudiants universitaris.També van reconèixer el gran esforç que suposa per als alumnes la dedicació al treball d’investigació i així mateix van agrair la feina d’acompanyament i assessorament del professorat que tutoritza els treballs de recerca.

Els representants de l’Institut de Sales van ser la Laura Porta (alumna de 2n A) amb el treball , El mindfulness, una innovadora vitamina pedagògica . Estudi pràctic a les escoles de Viladecans, i l’alumne Abel Sánchez (2n B) amb Puc guanyar-me la vida amb Instagram?

Finalment, després de felicitar a tots els joves investigadors per la bona feina  ,es van lliurar els  diplomes de participació al Fòrum als dotze alumnes de tots els centres de Viladecans i uns obsequis.