Cotutorització de Treballs de Recerca

La cotutorització dels Treballs de Recerca que ofereix l’Ajuntament de Viladecans em sembla un projecte molt interessant i valuós que ajuda a fer créixer la motivació dels alumnes implicats en el projecte. Poder comptar amb l’ajuda d’un professional que et proporcioni eines interessants, propostes originals per tractar el tema a investigar i que t’aporti els seus coneixements de la matèria, és una gran ajuda.
El dia 30 de novembre tots els alumnes de la ciutat que vam participar en la cotutortizació, vam poder gaudir d’un dinar a l’Atrium amb els respectius professionals i amb els diversos representants dels centres. Va ser una experiència genial que segur que mai oblidarem.

Laura Porta Bonillo
2 BAT A