L’alumnat de 3r d’ESO participa al programa motxilla bioclimàtica

L’alumnat de 3r d’ESO ha participat en el programa educatiu motxilla bioclimàtica la finalitat del qual pretén exercitar els usuaris en l’estudi i l’anàlisi bioclimàtic de l’aula.

En aquests cas es va dissenyar una pràctica en la qual es volia calcular el temps que la classe podria estar tancada dintre de l’aula sense ventilar. Per això, es va utilitzar el distanciòmetre làser (inclòs a la motxilla)  per calcular el volum de l’aula i a partir dels estudis del científic tarragoní Martí i Franquès sobre la composició de l’aire es va determinar la quantitat d’oxigen que hi havia dintre de l’habitació.

Per il·lustrar aquest treball alguns alumnes van realitzar un vídeo que s’incorporarà com a recurs dintre del programa de la motxilla bioclimàtica.

També es va fer servir la sonda de CO2 per veure l’evolució en la concentració d’aquest gas durant la jornada escolar i observar la necessitat d’una bona ventilació per mantenir les condicions òptimes de treball.

20151119_083529 petit2

A continuació podeu veure els vídeos.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *