No us perdeu l’Ecopodcast de l’alumnat de 1r de Bat!

L’Ecopodcast és una acció conjunta dels centres educatius de la Xarxa d’Escoles Verdes de la província de Tarragona en què els alumnes de diferents centres parlen en els seus “podcasts” de temes diversos relacionats amb la sostenibilitat i el medi ambient. Amb aquesta acció es vol crear un espai de participació i reflexió conjunta per augmentar la consciència ambiental de tota la comunitat educativa.

Avui, dijous 25 d’abril, s’ha publicat l’acció conjunta del nostre centre. Els alumnes de 1r de batxillerat han enregistrat un “podcast” molt interessant en el que ens parlen sobre la sequera, el funcionament de l’estació tractament d’aigua potable (ETAP) i del sistema de reg del jardí botànic Ecoherbes Park, i finalitzen amb uns consells d’estalvi d’aigua. No deixeu d’escoltar-lo!