Sotscampiones del Fem Matemàtiques 2024!

Enguany, una vegada més, el nostre alumnat d’ESO ha participat al concurs Fem Matemàtiques. L’equip guanyador del nostre centre, format per les alumnes Mali Espinel, Berta Cerdà, Luciana Neumann i Valerii Yeremenko, de 4t C, va ser seleccionat per participar a la segona fase, que va tenir lloc a l’Institut Joan Guinjoan de Riudoms el passat 24 d’abril.

Aquesta segona fase va consistir en una prova ràpida per equips, una prova de camp, també per equips i, per acabar, una prova individual. El nostre equip va quedar en segona posició en la prova ràpida per equips en la categoria de 4t d’ESO. Moltes felicitats! Encara estem a l’espera dels resultats de la prova individual per saber si tenim alguna alumna classificada per la final catalana, que tindrà lloc a Cervera a mitjans de maig.

En qualsevol cas, ha estat una experiència enriquidora en tots els sentits per a les nostres alumnes.