Visita a l’ETAP i al jardí botànic “Ecoherbes” de l’Ampolla

El passat 4 d’abril, l’alumnat de 1r de BAT B va visitar l’Estació de Tractament d’Aigua Potable de l’Ampolla, on els van explicar tot el procés de tractament de l’aigua, des de la seva captació al riu Ebre fins a la potabilització i posterior distribució pel camp de Tarragona. Després de veure tot el procés i fer una tast d’aigües, es van desplaçar fins al jardí botànic Ecoherbes on, a més de passejar per un bonic jardí de plantes aromàtiques i medicinals, van aprendre com es gestiona una empresa d’aquestes característiques i l’eficiència del sistema de reg.

Com a treball final d’aquesta sortida l’alumnat havia d’elaborar un Ecopodcast de l’acció conjunta d’Escoles Verdes, que es publica a la Xarxa d’Escoles Verdes.

Una sortida molt propera i molt interessant en una època marcada per la sequera que està patint el nostre territori!