L’INSBdE subcampió a la final del “III Concurso de Energía con Conciencia”

El dia 29 de juny es va celebrar al Campus Repsol de Madrid la Final del “III Concurs Energia con Conciencia”.  Els participants van ser: INS Berenguer d’Entença (Vandellòs i L’Hospitalet de l’Infant), Colegio Internacional J.H. Newman (Madrid), Colegio Maria Rosa Molas (Reus), IES Ortigueira (A Coruña) i IES San Juan Bautista de la Concepción (Ciudad Real).

La jornada va ser molt intensa, ja que havíem d’agafar l’AVE a les 7:57 per arribar a Madrid a les 10:00. A les 11:30 començava la final, que es clausurava a les 13:30, i la tornada era a les 15:30. Com a les darreries es va acumular un retard d’una hora, una mica més i perdem el tren de tornada, tot i que el dia va ser d’allò més emocionant i vam gaudir d’experiències molt positives.

Cadascun dels centres participants exposà el projecte en un temps de 5 minuts i, finalment, un jurat i la gent des de les seves cases votaren el millor. Els premis consistien en el  finançament dels projectes amb 7000€ per al primer i 3000€ per al segon. El guanyador dels 7000€ va ser l’IES San Juan Bautista de la Concepción i nosaltres vam obtenir l’altre guardó.

Cal agrair la seva participació a tots els que ens van votar des de casa, doncs vam ser-hi el centre que va obtenir més vots on-line. També cal recordar que tot i que a la final eren set alumnes els representants del centre (Nuria Jiménez, Júlia Capella, Cristian González, Gerard Fuentes, Patrícia Plaza, Laura Solé i Clara Fernández), al projecte van participar 49 alumnes de 4t d’ESO. Moltes felicitats a tots!!!

Ara només cal decidir en què invertirem el premi per millorar l’eficiència energètica.

Podeu llegir la notícia a Reusdiari.cat

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *