Castanyada 2017

CELEBREM LA CASTANYADA

El dimarts 31 d’octubre, celebrem la Castanyada a l’institut amb diverses activitats esportives i lúdiques, a més de la tradicional venda de castanyes.

De 8.30 a 10.30 hores, classe

L’alumnat de 1r de BATX farà classe de 8.30 a 10.00 h.

De 10.30 a 10.45 hores, venda de pastissos i begudes, per contribuir al viatge d’estudis.

De 10.45 a 12.45 hores, classe.

L’alumnat de 1r de BATX farà classe de 10.45 a 11.45 h.

De 12.45 a 13.00 hores, venda de pastissos, beguda i castanyes, per contribuir al viatge d’estudis.

De 13.00 a 15.00 hores:

Al pati, tornejos de futbol i cementiri (adreceu-vos al professorat d’Educació Física per apuntar-vos)

A la sala d’alumnes, torneig de ping-pong.

Al pavelló Àster, aerorítmik.

Al pavelló municipal, bàdminton.

A la zona Àster, pàdel per a l’alumnat de batxillerat i futbol flag (adreceu-vos al professorat d’Educació Física)

A la biblioteca, jocs de taula i passatemps: cluedo, escacs, trívial i els jocs que vulgueu portar (adreceu-vos al vostre tutor/a)

Caminada.

ANIMEU-VOS A COL·LABORAR AMB L’ESMORZAR I A PARTICIPAR EN LES ACTIVITATS!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *